Com? I …per a què?
Que no siguin actors secundaris, els dona maduresa i sentit de la co-responsabilitat, a l´hora que, els eduquem en un sentiment de “tribu”, tan necessària aquests dies!
Que s´informin i puguin generar recursos propis i compartir-los amb els seus amics, és més fàcil del que sembla…i el millor, ells ja ho tenen connectat de sèrie!

Tips:
–Que triïn 5 jocs de taula, els seus preferits i els enviïn escrits als seus amics (xat d´escola) ho poden fer en vídeo o bé en una plantilla, els més grans practiquen l´escriptura.
-Podem fer un vídeo- conte per als seus amics, on ells mateixos l´expliquen a la seva manera.
-Podem proposar al grup de pares de l´escola, fer un “flaix-mob” senzill amb una cançó alegre, cadascú aprèn el ball a casa seva i després el compartim.
P.D: Algun pare o mare amb coneixements digitals pot editar el vídeo i que quedi un bon record, d´unitat, amistat i propòsit compartit!
Si us animeu i ens ho voleu enviar serem feliços de veure les propostes!
Alguna altra idea per generar sentiment de “tribu” i empatia? Us escoltem.
Clara Monturiol
Terapeuta emocional i en educació viva